söndag 29 maj 2011

blogginlägget nedan

japp jag var lite sur på simon i onsdags.
jag hade nämligen varit på magnet röntgen och jag var fortfarande skakis. jag har nämligen klastrofobi(vet inte hur det stavas)(rädd för trånga utrymmen). och jag berättade vad jag hade gjort och att jag fortfarande skakade osv. han verkade mest ta de jag sa som ett skämt. då kände jag mig tvingad att skriva det.
men som alltid blev de bra direkt efter. eller ja på kvällen var det bra igen.

just nu försöker jag att plugga på en av dem sista uppgifterna i skolan för denna termin. går inte så bra. men jag måste verkligen. VÄÄÄÄÄÄÄ!!! VILL HA SOMMAR LOV NUUU!!!
tänkte att jag ev ska börja med dagens outfit ibland. inte så ofta. känns liksom fjantigt och visa vad man har på sig varje dag. men kanske någon gång ibland.
idag är inte en san dag.
jag kan senare visa några nya saker jag har köpt. inte så viktiga saker egentligen. men dem sakerna gör så att jag kan tänka. dem ser kanske fjantiga ut. men de påminner mig om saker som min farmor ofta menade med det hon sa. plus att det e köpt på hennes favorit butik i södertälje.
saknar farmor. önskar jag kunde träffa henne igen. ska nog till "henne" idag med pappa och farfar. jag kommer gråta som aldrig förr typ.
Juste hon hade namnsdag i fredags:). grattis på namnsdagen i efterskott farmor :D!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar