torsdag 11 mars 2010

livet suger ibland men det kan inte hjälpas

livet kan man bara känna att man vill hoppa över ibland. och det känner jag just nu. jag skulle hellre vilja ligga hemma i min kalla säng och sova nu än och vara här. jag e så trött på allt. önskar att jag var hos min älskade lilla pusstomat nu istället för det här. hon och jag har alltid så kul. jag saknar henne :(. men jag ska träffa henne när jag har möjlighet. och jag saknar min lilla Einar. jag saknar så många men ingen verkar bry sig. jag skulle helst av allt just nu va med mina vänner och personer jag saknar. det skulle va det bästa jag visste. men nu funkar inte det. och vad som än händer finns jag här för er och det vet ni :)

1 kommentar:

  1. jag älskar dig johanna,
    min pussgurka nummer ett! <3

    du är en av de absolut viktigaste personerna i mitt liv och vi måste träffas så fort det bara går! men vi ses ju iaf i borås ;) <3

    finns för dig - och det kommer jag alltid att göra!

    /Malin <3

    -Fika du?
    -Kaka!
    -Med kanel?
    -Nej, med Kamel :D

    SvaraRadera