lördag 27 februari 2010

direkt från lästringe ;P

hellooooooooooooooo!!!
nu sitter jag e lästringe och e skiiiiiiiiiiiiit trött. har varit en jobbig dag för lilla johanna :O.
för jag gick först upp klockan 06:30 och åt frukost. inte kul att vakna så tidigt på en lördag. men man gör ju vad man kan för att inte få håll.
sen så var det träning på friluftsgården. det va fett kul. fick springa med emma. det va fett länge sen kan jag säga. det blev 15 km i lugnt tempo. men det behövde jag.
sen var det åka hem slöa i några timmar. sen åkte jag till min morbror som fyller år i dag. och då va typ bara jag, josefine och min minsta sysling(som jag vet om) som heter nellie där som var minderåriga. resten va veteraner :P. men jag och nellie visste hur man skulle ha kul. vi frågade efter papper och penna sen så började vi rita. fett kul och känna sig som ett litet barn igen. bara så ni vet e nellie bara 3 år. men en riktigt kaxig sådan. kan inte förklara men fett cool. hon va ju bossen där kan man säga xD.
sen var det att dra till lästringe (som ni kanske fattar). och så har det varit lite skoj här. men ska dra mig åt sängen så ska jag vara hyper i morgon :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men ha det gött så skriver jag snart :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar